top of page
In the Classroom

In the Classroom

Nejnovější příspěvky
HISTORIE
Následujte nás
  • Facebook Basic Square

Na základě doporučení MŠMT ČR ze dne 4. 1. 2021 k hodnocení na vysvědčení za 1. pololetí 2020/2021 stanovuji:


1. Klasifikace za 1. pololetí bude uzavřena do 27. 1. 2021 u denního studia, 29. 1. 2021 u dálkového studia


2. Žák bude hodnocen známkou, u žáků s klasifikací „N“ a nedostatečná bude přiloženo slovní zdůvodnění této klasifikace. Tento dopis bude zaslán zákonnému zástupci žáka nebo žákovi.


3. Klasifikace „N“ lze pouze v případě, že není dostatek podkladů pro hodnocení konkrétního předmětu. Na základě tohoto hodnocení bude stanoven náhradní termín pro hodnocení do dvou měsíců po skončení prvního pololetí. Žák může dle smlouvy požádat o neplacení poplatku za „N“. Tuto žádost odevzdá třídnímu učiteli, který ji podepíše a odevzdá na sekretariát do 12. 2. 2021.

(Není-li žák hodnocen z povinného předmětu v prvním pololetí ani v náhradním termínu, „neprospěl“ - § 69 odst. 5 školského zákona). Tento přístup by měl být volen pouze v mimořádných případech.


4. Vyučující, kteří v současné době řeší s konkrétními žáky klasifikaci „ N“ nebo „5“ napíší seznam těchto žáků na sekretariát do 18. 1. 2021.


5. Vysvědčení za 1. pololetí bude předáno žákům nejpozději 3. vyučovací den, kdy bude možná osobní přítomnost žáků ve škole.


6. Při hodnocení žáků žádám o zohlednění:

• účast na distanční výuce;

• aktivita při distanční výuce (aktivní zapojení se do učení v synchronní i asynchronní distanční výuce);

• osvojení si nové dovednosti komunikovat v prostředí platforem s učiteli i spolužáky;

• řešení problémů spojených s distanční výukou, tvořivost, adaptabilita apod.;

• schopnost organizovat si čas a učení v podmínkách, v nichž žák výrazně přebírá odpovědnost za svou práci;

• to, jak si žák vytvořil prostředí pro učení doma;

• to, jak si v digitálním zařízení vytvořil osobní učební prostředí;

• to, jak si osvojil nové digitální kompetence související s distanční výukou synchronní i asynchronní formou;

• to, jak při distančním vzdělávání podporuje spolužáky;

• to, jak plnil zadané úkoly (včasnost, kvalita, ale i tvořivost apod.);

• to, zda a jak plnil další doplňkové úkoly;

• to, zda si žák pamatuje znalosti nabyté při prezenční výuce a dříve osvojené znalosti a dovednosti dokáže při dalším procesu učení používat;

• osobní portfolio žáka (v listinné či digitální podobě).

Jak vyplývá z výše uvedeného, je vhodné na hodnocení v tomto pololetí pohlížet jako na příležitost vzít v úvahu kromě různých forem písemných testů také řadu dalších kritérií.



V Českých Budějovicích dne 6. 1. 2021


PhDr. Alena Švepešová v.r.

Ředitelka školy




 

Organizace výuky ve dnech – 17. 12. a 18. 12. - vzhledem k tomu, že dopředu tyto dny byly stanoveny jako opravné – Tyto dny jsou stanoveny jako opravné a dopisovací termíny. Výuka celých tříd bude probíhat pouze od 8.00 - 9.35 hod.


17. 12. – čtvrtek - dopisování „B“ (tzn. třídy: LA1B, LA2B, LA3B, LA4A, N2A, U2A, U1B - část třídy)

18.12. – pátek dopisování „A“ (tzn. třídy: LA1A, LA2A, LA3A, LA4A, N1A, N2A, U1B - část třídy)

dopisování se bohužel nebude týkat tříd U1A a U3A - zde proběhnou dopisovací termíny v lednu 2021.


Organizace dopisovacích dnů:

8.00 - 9.35 třídnické práce celých tříd

9.50 - 11.00 dopisování ve třídách žáků, kteří se na dopisování přihlásili

12.00 – 13. 00 dopisování ve třídách žáků, kteří se na dopisování přihlásili

U1B – Cukráři - možnost dopisování v pátek ve třídě U2A


Maturitní třídy - dopisování a ústní zkoušení 2 dny

V případě dotazů se prosím obracejte na třídní učitele, případně pište na email svepes@skolacb.cz



 

Vážení rodiče, zákonní zástupci, milí žáci,

nařízením Vlády ČR přechází naše škola znovu do distanční výuky. Naše škola je na tento okamžik připravená, jak jen je to možné. Na následujících řádcích naleznete základní pokyny a doporučení pro žáky a informace pro zákonné zástupce.


Jaké programy škola pro distanční výuku využívá:

Google Classroom

Google Meet

Edubase


Jak se přihlásit:

Každý žák dostal na začátku školního roku vygenerovaný email ve formátu příjmenížáka@skolacb.cz a heslo. S ním získává kromě emailu také přístup do Google Classroom. V této aplikaci naleznete přehledné informace o distanční výuce jednotlivých předmětů, žáci zde najdou materiály pro přípravu, úkoly atd. Výuka může probíhat také online přenosem formou Google Meet, který je spárovaný s Google Classroom a vygenerovaným emailem. Jak pracovat s Google Classroom naleznete ZDE

Další přístupové kódy včetně hesla jsou pro aplikaci Edubase, kde nalezneme další materiály a testy. Přístup do Edubase naleznete ZDE

Pokud žák heslo z jakéhokoliv důvodu ztratil nebo zapomněl, neprodleně informuje třídního učitele.

Pokud nemá žák kontakt na třídního učitele, obrátí se na školní email: svepes@skolacb.cz


Jak probíhá výuka:

Výuka probíhá dle stanoveného rozvrhu. Účast na distanční výuce je povinná a vede se z ní absence. To znamená, že pokud se žák výuky neúčastní musí být řádně omluven. Všichni žáci byli třídními učiteli kontaktováni a byl vytvořen seznam žáků, kteří mají významné problémy s distanční výukou (zejména s kvalitou připojení, PC). U těchto žáků se postupuje individuálně.


Co se nesmí:

Díky distanční výuce vzniká nebezpečí zneužití osobních údajů a jejich další šíření po internetu, zejména sociálních sítí. Žáci mají přísně zakázáno pořizovat videa, fotografie, screencasty, screenshoty a další materiály a následně je bez souhlasu všech ostatních osob dále sdílet. Všechny prohřešky budou řešeny kázeňskými postihy, nahlášením a zablokováním účtů sociálních sítí. V případě nahrávek a dalších materiálů pořízených třetími osobami bude postupováno podle zákona.

Proto se chovejte zodpovědně, dodržujte GDPR a chraňte osobní údaje Vaše i ostatních. Kyberšikana u nás nemá místo!


ree


 

AKTUALITY

ssj_v2.png
bottom of page